Klantenservice
Bestelling terugsturen
Een bestelling terugsturen is mogelijk, maar hoe gaat dit nu precies in zijn werk?
Bij BK Cards heeft u het recht om uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na de annulering heeft u nogmaals 14 dagen om uw product terug te sturen. U ontvangt het volledige orderbedrag, inclusief verzendkosten, terug, mits u alle ontvangen producten retourneert. Houd er rekening mee dat de kosten voor de retourzending van uw huis naar onze webshop (BK Cards) voor uw eigen rekening zijn.
Voorwaarden voor retourneren
- Productstaat: Het product moet in originele staat en verpakking worden geretourneerd.
- Verzegelde producten: Verzegelde producten zijn alleen retourneerbaar als ze in dezelfde verzegelde staat verkeren als bij verzending.
Terugsturen van een product
Om gebruik te maken van uw herroepingsrecht, kunt u contact met ons opnemen via info@bkcards.nl. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product of de verpakking beschadigd zijn, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Verzegelde producten van Pokémon kunnen alleen worden geretourneerd als ze zijn verzegeld in dezelfde staat als bij verzending. Wij zullen het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten op de rekening waarmee de betaling oorspronkelijk is gedaan mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Retouradres
BK Cards
Barrierweg 31
5298AA Liempde
Bestelling annuleren
Als u besluit uw bestelling te annuleren voordat deze is verzonden, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@bkcards.nl. Wij zullen bekijken of we uw bestelling uit het bestelproces kunnen verwijderen. Mocht dit het geval zijn dan storten we de eventuele betaling(en) terug op uw rekening.
Beschadigd of verkeerd artikel ontvangen
Indien u een beschadigd artikel ontvangt, neem dan onmiddellijk contact met ons op. Wij zorgen voor een passende oplossing. Mocht u een verkeerd artikel hebben ontvangen, dan is ruilen altijd mogelijk. De kosten voor deze ruil nemen wij voor onze rekening.
Klachten en service
Bent u niet tevreden over uw bestelling of is er iets misgegaan? Laat het ons weten via info@bkcards.nl. We helpen u graag verder.
Voor overige vragen over producten of andere zaken kunt u ook mailen naar info@bkcards.nl. Wij streven ernaar om zo snel mogelijk te reageren.
F.A.Q.
Je kunt producten binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Zorg ervoor dat de artikelen ongebruikt en in de originele verpakking zijn. Neem contact met ons op voor verdere instructies.
Neem binnen 48 uur na ontvangst contact met ons op via onze klantenservice. Stuur een foto van het beschadigde artikel mee, zodat we je snel kunnen helpen.