Klantenservice
Klantenservice
Welkom bij onze klantenservice! Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en informatie over onze diensten. Als u aanvullende hulp nodig heeft, staan we klaar om u te helpen.
Klanttevredenheid
Uw tevredenheid is belangrijk voor ons! Laat ons weten hoe we onze service kunnen verbeteren.
Bij verdere vragen of opmerkingen, aarzel niet om contact met ons op te nemen. We helpen u graag verder!
F.A.Q.
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een trackingnummer per e-mail. Hiermee kun je je pakket volgen via de website van de bezorgdienst.
De verzendkosten zijn afhankelijk van de grootte en het gewicht van je bestelling. Voor bestellingen boven de €200 vervallen de verzendkosten.
De meeste bestellingen worden binnen 1-4 werkdagen geleverd, afhankelijk van de locatie.
Momenteel opereren we alleen online, maar je kunt onze producten wel retourneren via ons retourproces.
Neem contact op met onze klantenservice voor instructies over het retourneren van een product.
Soms moet het pakket eerst worden afgeleverd bij het postpunt voordat de track en trace link beschikbaar komt. Wij raden je aan een dag te wachten en dan nogmaals te controleren of deze werkt. Werkt de track en trace link nog steeds niet na één dag wachten? Neem dan contact met ons op!
Pre-orders zijn producten die je voorafgaand aan de releasedatum kunt bestellen, zodat je ze niet misloopt. Het zijn producten die nog uitgebracht moeten worden of die weer opnieuw voorradig komen. Pre-orders die nog uitgebracht moeten worden worden een dag voor de releasedag verzonden door BK Cards.
Je kunt ons bereiken via het contactformulier op onze website of door een e-mail te sturen naar info@bkcards.nl. Wij proberen binnen 24 uur te reageren.
Je kunt je wachtwoord resetten door op de "Wachtwoord vergeten" link te drukken op de inlogpagina. Volg de instructies om een nieuw wachtwoord aan te maken.